Gestió Interna

Serveis d’ajut a la gestió de la feina interna de les entitats federades.

Qui dona el servei?

Idonium Energy SL és una empresa proveïdora de tecnologia per l’eficiència per consultors energètics i comercialitzadores elèctriques.  Per algunes associacions, s’encarrega de preparar licitacions de compra d’energia agrupada buscant el millor preu possible pel soci. Desde la FAC hem signat un acord per poder oferir a les entitats federades un servei de millora de costos elèctrics sense cap cost pel soci.

Què he de fer per inscriure’m, si ja sóc soci de la FAC?

El soci ha d’enviar a Idonium una còpia de l´última factura de la llum per recollir les dades necessàries per la tramitació confirmant si vol format del grup de compra agregada amb inici de subministrament 1/07/2021.

Com puc millorar el meu preu actual abans de l’1 de juliol?

Amb la factura rebuda, Idonium presentarà a cada entitat que ho vulgui una proposta de millora de costos de la seva factura i gestionarà el canvi de comercialitzadora establint que el venciment serà necessàriament la data d’inici del contracte de compra agregada 01/07/2021.

Si voleu formar part d’aquest servei podeu posar-vos en contacte escrivint a comercial@idonium.com amb còpia a ateneus@ateneus.cat. Podeu consultar la informació completa a Gestió Interna del catàleg de Serveis de la web de la FAC.

En breu trobareu disponible la fitxa amb la informació completa.

L’objectiu de CorProtegit i la seva proposta recau en una actuació ràpida i eficaç davant d’una víctima per parada cardio-respiratòria. Salvar una vida és qüestió de temps.
Invertir en prevenció: desfibril·ladors.
La instal·lació d’un desfibril·lador és una acció que es pot englobar dins de l’estratègia global de prevenció en riscos laborals. Podeu trovar els preus tant de lloguer com de compra a l’apartat de serveis – gestió interna de la web de la FAC.

Servei d’arxiu del patrimoni documental de les entitats federades amb preus i condicions preferents. Aquest servei inclou l’avaluació de l’estat de conservació de l’arxiu històric dels ateneus, organització de la documentació i redacció d’un informe tècnic.

Organització del fons documentals de l’arxiu de l’entitat, així com el projecte de conservació preventiva. Elaboració del pla de digitalització del fons fotogràfics i estratègies per la difusió del patrimoni de l’entitat.

El cost d’aquests serveis depèn de múltiples factors, com són l’estat de conservació dels fons, el volum, així com els objectius de l’entitat respecte a la gestió d’aquesta documentació.

 

Possibilitat d’incorporar persones, provinents del Departament de Justícia, que tenen causes penals pendents i que han de complir treballs en benefici de la comunitat per un període de temps concret.

La Federació d’Ateneus de Catalunya té un conveni amb el Departament de Justícia per proporcionar activitats adequades per a l’execució de la mesura de prestacions en benefici de la comunitat i la pena de treballs en benefici de la comunitat.

Si voleu demanar aquest servei, us heu de posar en contacte directament amb la Federació d’Ateneus indicant quin tipus de tasca haurà de fer la persona i l’horari.