Com omplir l’Anuari 2022 de la FAC i per què és important la participació de tots els ateneus?

Com omplir l’Anuari 2022 de la FAC i per què és important la participació de tots els ateneus?

Un any més, us demanem la vostra col·laboració per elaborar l’Anuari 2022 de la Federació d’Ateneus de Catalunya, el document que recull les dades de la xarxa ateneísta per mostrar-ne la realitat.

Comptar amb l’Anuari és important per a la Federació i per a totes les entitats federades, perquè l’informe ens permet mostrar a les administracions uns indicadors més exactes del moviment, cosa que ens dona força com a col·lectiu i certifica la base sòlida ateneísta davant les propostes i iniciatives que volem encetar.

Les oportunitats de finançament per a entitats són possibles si comptem amb les dades de totes les entitats socioculturals federades.

Com completar l’Anuari 2022?

Per completar l’Anuari, enguany utilitzarem, per primera vegada, el programa de Gestió d’Entitats del SIFAC.

El 21 de març es va enviar el darrer recordatori amb el formulari per omplir les dades al correu genèric de la vostra entitat.

La data límit per omplir-lo és el 31 de març de 2023.

Quines dades us demanarem?

Per facilitar-vos aquesta tasca, us llistem les dades que es demanaran perquè les pugueu preparar. Tingueu en compte que us demanem informació de l’any 2022:

  • Dades generals de l’entitat: quantitat de socis, mitjana d’edat i percentatge per sexe i gènere i la mitjana d’edat de la junta directiva.
  • Activitats: Les activitats que es desenvolupen al vostre ateneu. Tipus, quantitat d’activitats i assistents.
  • Formació en Arts: Cursos amb una finalitat formativa o d’ensenyament en arts que es desenvolupen a la seva entitat. Tipus, quantitat d’estudiants i de professors.
  • Formacions: Cursos amb una finalitat formativa o d’ensenyament que es desenvolupen a la seva entitat. Tipus, quantitat d’estudiants i de professors.
  • Espais: Els espais físics o equipaments que disposeu a l’ateneu. Espectacles: Els actes que es representen a l’ateneu. Tipus, nom, tamany en m2, aforament i característiques tècniques.
  • Espectacles: Els actes que es representen a l’ateneu. Tipus, públic, número de funcions, assistents, pressupost, ocupació.
  • Seccions de l’entitat: Grups de l’entitat. Tipus i número de participants.
  • Personal remunerat: Persones contractades que reben un salari a la vostra entitat. Quantitat de personal remunerat.
  • Voluntaris: Persones que ofereixen el seu temps, experiència, coneixements i treball per a la vostra entitat sense rebre una compensació econòmica. Quantitat de personal voluntari.
  • L’entitat a la xarxa: La vostra presència en les xarxes socials digitals. Pàgina web i xarxes socials. Tipus d’ingressos, despeses i Inversió.
  • Dades econòmiques: Les dades generals de les despeses, ingressos i inversions generals que s’han fet a l’ateneu.
  • Llibre: Llibres publicats des de la vostra entitat.
  • Butlletí electrònic: Tipus de publicacions periòdiques o que publiqueu de manera regular amb les notícies del vostre ateneu.
  • Revista: Tipus de publicació periòdica amb articles d’informació general o determinada del vostre ateneu.

Recordeu que una vegada completeu i envieu el formulari, podeu tornar a accedir al mateix enllaç per si heu de modificar alguna dada.

I si tenim algun dubte a l’hora de completar-lo?

Per a dubtes i aclariments, escriviu un correu electrònic a tecnic3@ateneus.cat o truqueu al 932 688 130.

2 Comments

  • Publicat fa 16/02/2023

    VALENTINA

    Hola desde el Retiro ens volem adherir. gràcies

    • Publicat fa 16/02/2023

      Federació d’Ateneus

      Hola Valentina,
      Al llarg del dia d’avui (16 de febrer), rebreu un correu per completar les dades de l’Anuari 2022 a l’adreça electrònica genèrica de l’entitat.

      Moltes gràcies!

Deixa el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.