L’IRMU necessita les dades dels ateneus federats

L’IRMU necessita les dades dels ateneus federats

Aquesta setmana, algunes de les entitats que formeu part de la FAC haureu rebut un correu electrònic des de l’Institut Ramon Muntaner (IRMU), demanant-vos algunes dades per formar part de la xarxa de centres d’estudis i d’ateneus federats de l’IRMU.

Com vam explicar a l’apartat A fons de l’InfoFAC 58, la Federació d’Ateneus forma part del patronat de l’IRMU des de març de 2021. És per això que un dels projectes que farem conjuntament aquest any és el nou Carnet Rcat, que serà per a tots els socis i sòcies d’ateneus i centres d’estudis, i que gestionarà i coordinarà l’IRMU. Més endavant, us explicarem el funcionament i les avantatges d’aquest carnet.

Com que el carnet serà per tots els socis i sòcies d’entitats federades, un cop activat haureu de validar les dades dels socis del vostre ateneu, per aquest motiu, l’IRMU necessita dades genèriques de l’entitat i us les va demanar en el correu electrònic.

Donant aquestes dades, us assegurareu de tenir la possibilitat de beneficiar-vos dels ajuts econòmics que s’ofereixen des de la fundació (ajuts per a publicacions, activitats i projectes), i a més, l’IRMU també farà difusió de la vostra entitat a través de la web i les xarxes socials. D’altra banda, l’IRMU crearà una fitxa i introduirà les vostres dades al seu portal web, cosa que us generarà un usuari i una contrasenya, per tal que pugueu accedir-hi i actualitzar el vostre apartat amb les activitats, projectes i publicacions que aneu realitzant. Les vostres activitats, a més, apareixeran com a notícies al butlletí setmanal, al qual us podeu subscriure d’aquest enllaç.

Si no heu rebut el correu sol·licitant les dades de l’entitat podeu escriure a gestio@irmu.org.

Si teniu algun dubte, podeu trucar al telèfon de la FAC al 93 268 81 30 o enviar un correu a ateneus@ateneus.cat.

Deixa el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.