Nou programa de gestió d’entitats

Nou programa de gestió d’entitats

L’aplicatiu de gestió d’entitats és el nou programa desenvolupat pels Serveis informàtica de la Federació d’Ateneus (SiFAC), que neix amb l’objectiu d’oferir a als ateneus la capacitat de gestionar la seva entitat des d’una sola plataforma, pensada en les necessitats de cada espai, i que com punt de partida, s’ha centrat en el més important d’una entitat: les persones involucrades.

Per aquest motiu, la primera versió permet gestionar altes i baixes de socis i sòcies, el control del pagament i seguiment de quotes i ingressos, i reserves d’espais, entre d’altres. A més a més, organitza, mitjançant grups, el personal, els voluntaris i voluntàries, les persones participants de les seccions, o el que cada entitat consideri. La finalitat és poder gestionar tot el que envolta a un ateneu, i això s’anirà assolint amb el llançament de pròximes versions.

Tot plegat ha estat amb un disseny intuïtiu i àgil perquè tothom, independentment de les capacitats informàtiques de cadascú, la pugui fer servir d’una manera eficient.

Per a sol·licitar l’aplicatiu poseu-vos en contacte amb suport@sifac.cat

Deixa el teu comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.