Comunicat de la Federació d’Ateneus de Catalunya amb les mesures previstes davant la Covid-19

La Federació d’Ateneus de Catalunya, arran de les indicacions realitzades des del CECAT i dels diversos departaments de la Generalitat, i el pas a la Fase d’Emergència 1 del PROCICAT, ha decidit prendre una sèrie de mesures que queden recollides en el següent comunicat, a l’espera de l’evolució de les informacions i les recomanacions que se segueixin fent des del govern.

PRIMER. La Federació d’Ateneus de Catalunya anul·la totes les activitats i reunions previstes des d’ara mateix i fins el 30 de març, sempre amatents a les alteracions que es puguin produir derivades de les indicacions governamentals.

SEGON. La Seu Nacional de la Federació d’Ateneus de Catalunya romandrà tancada al públic fins el 30 de març igualment amatents a les informacions que arribin del govern i que puguin alterar aquesta indicació.

Tanmateix, la FAC garantirà el normal funcionament de l’oficina tècnica de la Seu a través dels correus electrònics del nostre personal:

Gerència: ateneus@ateneus.cat
Projectes tècnics: tecnic@ateneus.cat
Comunicació: comunicacio@ateneus.cat
Secretaria: secretaria@ateneus.cat
Servei de Subvencions: projectes@ateneus.cat

Us demanem que el contacte es faci principalment a través d’aquest mitjà.

TERCER. L’Assemblea General Ordinària, prevista pel pròxim dissabte, 28 de març, queda ajornada fins a nou avís. Des de la Federació us informarem puntualment quan tinguem la nova data, i com gestionarem les inscripcions fetes fins ara.

Us fem arribar també la nova resolució que s’ha publicat des del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

Us agraïm la vostra col·laboració

• Publicat fa 13/03/2020

Amadeu Marti Gascon