Comunicat de la FAC en relació a la sentència dels líders cívics i polítics empresonats

Ateneus i democràcia

La Federació d’Ateneus de Catalunya, com a entitat que representa i aglutina entitats d’una llarga tradició en favor de la cultura del país, no pot restar impassible a la publicació de la sentència que ha tingut lloc aquest matí i que afecta directament al marc polític i social català, context en el qual hem desenvolupat les nostres arrels.

En relació a això, després de la sentència condemnatòria dictada pel Tribunal Suprem amb relació al procés obert contra els líders cívics i polítics catalans, des de la FAC rebutgem plenament aquesta sentència, i fem arribar la nostra solidaritat absoluta amb tots ells i les seves famílies.

La FAC defensarà sempre les llibertats democràtiques que tant va haver de patir per conservar en temps foscos que crèiem totalment superats, on el moviment ateneístic va ser perseguit i reprimit.

Us animem a adherir-vos i a compartir aquest comunicat, així com a participar en les mobilitzacions que es convoquin en favor de la llibertat, la democràcia i el suport als presos polítics i als líders cívics empresonats.

• Publicat fa 14/10/2019

Ateneu Santfeliuenc

La Junta de l’Ateneu Santfeliuenc, representant una entitat social i cultural i en defensa de la llibertat i la democràcia, volem comunicar el nostre desacord amb la “sentència del procés” que s’ha fet pública avui.

Des de la nostra entitat demanem una solució política a un enfrontament polític i creiem que aquesta sentència punitiva no resoldrà el conflicte del nostre país.

Manifestem també tot el nostre suport i solidaritat amb les persones empresonades i a les seves famílies i amistats en aquests moments tan difícils.

Diàleg, civisme i pacifisme.

Deixa el teu comentari