Sessió informativa per aconseguir el certificat del registre d’associacions

Sessió informativa per aconseguir el certificat del registre d’associacions

Informem a les entitats federades que, des de la Direcció General de Cultura Popular, Associacionisme i Acció Culturals, s’organitza la sessió informativa sobre la Llei 39/2015 (del procediment administratiu comú de les administracions públiques) que tindrà lloc a Barcelona el proper dimarts 13 de desembre a les 18h a la sala d’actes del Palau Marc (Rambla, 8), seu de la Conselleria de Cultura. L’objectiu serà donar a conèixer a les entitats culturals quines novetats i obligacions introdueix aquesta norma en la seva relació amb les administracions públiques i com les poden complir.

La sessió estarà conduïda per Roger Santiago, gestor expert en el sector associatiu, i tindrà una durada aproximada d’una hora.

Tal com s’explicarà a  la sessió, el primer pas per aconseguir el certificat digital que permet efectuar tràmits amb Hisenda i la resta d’administracions és aconseguir el certificat del registre d’associacions. Un cop acabada la xerrada les entitats que ho desitgin podran demanar in situ la tramitació d’aquest certificat.

Caldrà que aportin les dades següents:

Nom, cognoms, DNI, telèfon fix, telèfon mòbil, e-mail i adreça del sol·licitant i càrrec que ocupa a l’entitat.

–          Adreça on voldran rebre el certificat.

–          Nom, número de registre i NIF de l’entitat.

–          Targeta de crèdit per fer el pagament, al mateix moment a través d’una passarel·la electrònica de pagament, de la taxa associada a la tramitació (10,50€).

El pagament també es podrà liquidar posteriorment al banc mitjançant la carta de pagament que les entitats rebran per correu electrònic al moment de realitzar la tramitació del certificat. Aquesta carta es podrà imprimir per portar a una oficina bancària.

Us preguem que confirmeu la vostra assistència enviant un correu electrònic als Serveis Territorials del Departament de Cultura a Barcelona (stbarcelona.cultura@gencat.cat).

  • Cal indicar a l’Assumpte: Certificat digital entitats culturals.
  • Cal detallar al cos del correu: nom i cognoms, l’entitat que representeu i si esteu interessats en què se us faci la petició del certificat en acabar la sessió.

Pròximes sessions:

  • Dilluns 12 de desembre als Serveis Territorials a les Terres de l’Ebre del Departament de Cultura: C. Jaume Ferran i Clua, 4 (Tortosa)
  • Dimarts 13 de desembre, a les 18h a la sala d’actes del Palau Marc (Rambla, 8), seu de la Conselleria de Cultura
  • Dimecres 21 de desembre, a les 19,00h hores a la sala d’actes dels Serveis Territorials de Cultura, carrer Major, 14 de Tarragona.